Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()BİST100
için
şu ana kadar gerçekleşen tarihi zirve rakamı 15.167,10.
Grafikte görünen bundan sonra oluşabilecek en yüksek rakam ise
15.597,23
1BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()Eyvallah hocam çok teşekkür ederim.
Enes_67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fathhshn ()O kadarı beni aşar :)
Ama en azından ema 21 üzerinde olduğu surece telaş yapmam
Ali2542 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kadirgsgs ()Sorduklarım patek grafikla alakalı
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Enes_67 ()106 da direnci var akşam 5 i bekler ne yapacağına bakardim. Eğer geçerse 117 ye dogru hizlanabilir o aralarda kârımı güzel gördüğüm yerde çıkardım ytd.
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pelinsu07 ()merhabalar
denge beste uluse devam mı hocam
karlitoo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali2542 ()Bende öyle gördüm bir kere retesti var daha derin olabilir mi
Fathhshn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali2542 ()@ASRN hocam psgyo 3.26 kırınca girdim retest deyince 3.01 lere geri geleceğini düşündüm geri sattım yanlış mı anladım :)
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fathhshn ()Aksine ben grafiğe baktığımda onayı aldığı kanaatindeyim ama siz yine de asrn ile istişare edin tabii
Ali2542 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ali2542 ()@ASRN yeni giriş için uygun değil anladım 3.01 onaya gidip geri çıkacak anladım
Fathhshn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()hepsini birbirine karıştırmayın! adım adım gidelim bilgi havada asim. olmasın yerli yerine otursun
Kadirgsgs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fathhshn ()@ASRN'nin yazdıklarından benim anladığım onayını alıp 4 TL seviyesine yolculuk var gibi sanki vermeden önce kendisiyle bı teyitles bence hocam
Ali2542 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()Yarısını çıkış yapmak istiyorum siz olsanız nerden çıkış yapardınız
Enes_67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kadirgsgs ()Sizin stratejilerinizde 1 2.5 olunca kâr alınmalı r de 3/1 geri gelince tekrar giriş dogrumudur
Öğrenmek istemek ayıp degil sonuçta :)
Kadirgsgs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Enes_67 ()Yüklülüğünu azaltıp beklemeye değer bir kağıt. ( Azaltmamizin sebebi hem riski azaltmak hemde yatay bir kağıt olduğu için daha iyi giden kağıtlarla değiştirmek yada elde olası dueumlarda nakit pozisyon bulundurmak ) haftalık al onayı gelmiş ilk hedefi 117 sonra 140 gözüküyor ytd.
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kadirgsgs ()Yüksek dip dediğiniz r 0.382 sanırsam
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()hangi hisse için sordunuz?
Kadirgsgs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()neyi geri veriyorsunuz?
Ali2542 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kadirgsgs ()Ben grafiğe baktıda anlamadım işte 0.382 üzeri kalıştamı yoksa 0.5 ile 0.618 arası geçilince mi
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ali2542 ()@ASRN anladım hocam geri veriyorum o zaman sağolun
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
karlitoo ()Dofrb arfye al
yusupcuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()reeder 50 haftalık ortalamayı III. denemesi kırılımında düşüş bitmiştir
0BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()Teşekkür ederim hocam foneti bedavadan vermiştim hemde bir sene bekledim ve çok yüklü girmiştim şimdi nerelere gelmi( hocam size zahmet tmsn elimde var oda yüklü maliyet 102 ne dersiniz
Enes_67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()tertemiz bir geriye dönüş modeli retesti sonra eski zirvesi daha sonra yeni bir macera şimdi retest sonrası eski zirvesi yolunda ilerlemede
Ali2542 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali2542 ()@ASRN peki hocam Psgyo yorumlarmısınız çizime göre 3.26 üstü giriş olarak gördüm ama yanlış mı yorumladım
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)