Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Meva_ ()Selam sabah yoğğmu :), bari ben sorayım nasılsın
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meva_ ()Günaydın hocam, gesan var 49 maliyetli, biraz daha ekleme yaptım
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()negatif taraftayız bugun toparlanmazsa 16.3-15 aralığına düşüş devam eder
Duygum58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Aleykümselam nakit yoğğğ:))
Yarım tavanın bereketli olsun..
Günlükte komadan çıkmış haftalıkta çıktımı önü açılır 8 i destek yapsın yeter:)
Aylık 1 sar direncini kırmış geriye 8.48 9.11 de kırılırsa hoş olur sara inanma sarsızda kalma:))
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
e_ferudun ()Aleyküm selam iyi günler bol bereketli kazançlar smrtg benim de takibimdeydi sizin dünkü pu analiziniz üzreine bir miktar almıştım teşekkürler siz yazınızı görmesem belki dikkatimden kaçabilirdi var olun
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Herkese selam
Sizden ses çıkmadı dünden beri smrtg için %5 yaptı bile :/ @16paramıknatısı @Çakarkeyf
0BeğenmedimŞikayet
Meva_ ()Hayrlı sabahlr, portföyümüz tavn olsun berektli bi hafta olsn inş
0BeğenmedimŞikayet
htc54 ()Gün kapanışını görmek lazım hocam
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
06pecenekli ()uzun surer mi
dersiniz
Ustat
htc54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
htc54 ()Makim devre kesti:(
Duygum58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Duygum58 ()Asrn hocam makim gözünüzden kaçmasın, hatırlatmak istedim
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
htc54 ()Hocam makim 50 ma nin altına düştü inşaallah böyle kapatmaz
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
htc54 ()Merhabalar hocam yeotek Trabzon'da tatil yapacak sanırım:)
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()evet doğru
serdargurbetci için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozreiss_ ()#merko
%638 iç kaynaklardan bedelsiz bölünme sonrası teorik fiyat 2.09 tl olarak belirlenmiştir
0BeğenmedimŞikayet
serdargurbetci ()Hocam brsan için Günlükte icimoku bulutun tam alt tabanlarında geziyor üst band 630 gibi Ozaman günlükte buranın kırılmasını bekliyecez takviye yapmak için
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bozreiss_ ()hayırlı sabahlar dostlar...
1BeğenmedimŞikayet
06pecenekli ()hayırlı sabahlar
bol kazançlar
Bıst ailesi
2BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Size şöyle yapın diyemem!
Ben olsam 2.70 kırılımında vrgyo ortalama düşürürdum
İsctr yi vazgeçer koma üzerine çıkınca bir eski zirvelerini aşınca iki kademe şeklinde alırdım
Dofrb 160.4 geçemez geri yaparsa satardım
Lia_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Shyhmos ()Borsk
Konsolidasyon sürecinde. Kırılım bekleyeceğiz. Üstte 7.58 kuzey yönlü iken altta 7.14 kırılım halinde fib (0.618) 6.80 seviyesi duruyor. Altında işler kötüye gidebilir.
Qua
144ma 4.02 ve 200ma 4.31 geçmesi gereken ortalamalar. Ayrıca son düşüşe göre hala negatif alanda ve fib. (0.5)3.78 den sonra pozitif alan 3.89 gerekli.
Ytd
@06pecenekli
1BeğenmedimŞikayet
Musabsalih ()Konu: Makım
Eyvallah emeğinize sağlık hocam
Shyhmos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Shyhmos ()Konu: Makım
Bu günkü mum risk barındırıyor. Yine de 21ma 11.32 üstünde durmuş bu iyi...
Aşağı devam ederse 10.77 ye gitmek isteyebilir. Bu seviyenin altında kapanışlar zayıflamaya delalet eder.11.42 üatüne tekrar atar mı? Bakılmalı... atarsa 13.48 sonraki önemli direnç
Yön konusunda mum kalitesi ve çoklu kapanışlar ile teyit edilmeli.
Ytd
Musabsalih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet_74 ()Emmisini besde, uluse, euyo, psdtc düşüş çıkışlara bakmadan devam mı edcez, imparator dayım ne der acep... vade ne olmalı ekmeği büyütmek için... Selamlar
yusupcuk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
htc54 ()Elinize sağlık hocam teşekkür ederim
Shyhmos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Lia_ ()Merhaba size bir kaç hisse sorsam vaktiniz varsa bakabilirimisiniz. Vrgyo alış 3.20, işctr alış 14.62 bide dofrb alış 100 sizce ne yapmalıyım. Teşekkür ederim.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)