Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()evet boğa dizilişinde 21,2 yakın hedefli denemeye devam ediyoruz
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()Konu: #34627527 Grafik detay ve yorumları
mrb. bjk 3,20 civarına hılzı bir yukseliş bekledim.. daha fazlası şimdilik olmaz sanırım.. bu hisse biraz bekletir gibi.. aslında teknik olarak çok uzun süre bekletmesi için sebep var. bjk bende yok. olan arkadaşlar için 16 şubattan sonra ani bir atak yaparsa 3,20 civarında değerlendirilebilir..
gümüşcdm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
e_ferudun ()Selam üstad günaydınlar bol bereketli kazançlar
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
e_ferudun ()Konu: #34627473 Grafik detay ve yorumları
Selamlar hayırlı günler emeğinize sağlık
Strongwolf için cevaplandı (yorumu göster)
16BeğenmedimŞikayet
ASRN ()gününüz aydın
işlemleriniz isabetli
kazançlarınız bereketli ve daimi olsun sevgili dostlar
2BeğenmedimŞikayet
Strongwolf ()Konu: #34627339 Grafik detay ve yorumları

Hayırlı, bereketli haftalar.
Aselsan günlük usd bazlı...
Ytd...
@Strongwolfg
2BeğenmedimŞikayet
06pecenekli ()bereketli haftalar
bist ailesi
0BeğenmedimŞikayet
gümüşcdm ()Konu: #34627198 Grafik detay ve yorumları
Merhaba bjk hissesi hakkında yorum alabilirmiyim. Ne olacak bu hissenin halı...
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Türkiyembenim ()Haftanın son günü gün boyunca baskılanan endeks son 2 saatte toparlanma sinyalleri üretti ve pozitif kapattı.
Bugün açılıta bu toparlanmanın devamı gelecek gibi ve ilk direnç 13627 ye kadar bir marj görebiliriz.
Bu seviye geçilir ise günlüklerde de zorlandığımız 13779 ve 13972 ye kadar uzanıp daha önce geçemediği zorlu direnci bir kez daha denemeye çalışacaktır.
Geri çekilmelerde 13413 ilk desteğimiz.. Burada tutunamaz ise 13282 ye kadar baskı devam eder..
Gösterge pozitif.
Takip listem
Akyho
Alves
Bayrk
Esen
Megap
Quagr
Papil
Gsdde
Ytd..
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Fener hisse analizi sanıyor sayfaya atıyor:) destekler sarı dirençler lacivert bizde
_Kafkas_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Öyle oldu zâr! :)
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Allah razı olsun bilginin sadakası paylaşmkatır. Yolumuzu atdınllatan *Fener* yazarsan borsa sayfına düşer yorum tecrübeyle sabittir:) iyi geceler diliyorum
_Kafkas_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Can Hocam Zeynep Hocam, değerli kardeşim Çakarkeyf Usta merhaba. İyi ki buradasınız. Bilinçleniyor, öğreniyor daha da önemlisi yönümüzü şaşırmıyoruz: Deniz feneri gibisiniz. İki cihanda da mutlu olasınız. @16paramıknatısı @Çakarkeyf
3BeğenmedimŞikayet
Strongwolf ()Hayırlı geceler...


2 yıl önce altta payşaım ekinde bulunan grafiğin güncel durumu, tamam mı devam mı direncine takıldığımızı hepiniz biliyorsunuz, sağlam bir düzeltme gelecekse orası işte burası...
Ytd...
XU100/USDTRY 1M
@Strongwolf
Strongwolf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()@ASRN hocam size zahmet maktk boğa dizilişi demi bilgi verebilirmisiniz lütfen
1BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()Konu: #34621799 Grafik detay ve yorumları

yazılan hisseler yaklaşık yüzde 40 yaptı..bjkas hariç..isabetliymiş..
1BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Mrb.. Bunun alım bölgesi 40 centtir.. Zaten orayı aştığında süpertrende girdi, malum haberlerin de etkisi ile.. İşte tüm hisselerde anlatmak istediğim budur.. Uptrend adına mecburen $ bazlı işaretli bölge geçilmeli.. Saygı ve sevgiler:))YTD.. @Meva_
Meva_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()eger izlediklerim montaj degilse ki sanmıyorum pazar gecesi vadelilerde p. tesi de abd tarafında kanlı bir açılıs bekliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 ()Tavan bozunca hızlı tabana gidiyor bazen de taban taban açıyor pazartesiye tavana ikisine de emir verdim hayırlısı
Meva_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meva_ ()Sen duruma göre hareket et, hemen satma tavan bozanı risk almamak için sat , yine de son karar senin, bzen şöyle olur diyoruz tersi oluyor, ben çıkıyorum iyi geceler
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Selda09 ()Tüh ys bana bir gün önceden hatırlatın ablam hatırlarsanız unutuyorum
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 ()Pazartesi satayım o zaman ikisini de tavan emir gireyim. Ama net 5 tavanı var gibi his var içimde
Meva_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meva_ ()Takip ettik, desti izdivacımız olmadı, uzaktan bakıstık gitti ellere yat oldu şimdide biz almıyoruz,38. 37.500 desteğine inecek gibi @Baba_Vanga_ ne diyosun
Gökmaviayyıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meva_ ()2 tavan al 3 cü de tavan bozarsa ver gitsin riskle girme elinde patlar
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()@ASRN hocam avod hissesi çanak kulp yapısını tamamlıyor mu yorumunuza ihtiyacım var sizden ricam birde maktk boğa dizilişi demiştiniz bozulma varmi