Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()@Çakarkeyf "derim" Neder bide sen desen müsait olunca rdrama takıldı bu:)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Sna destek seviyelerim gelmiş miydi üstadım? . İkili tepe onaymı derken bi yarını görecem ben uçan kaçan şimdilik yok zaten sanki. Pek bu kez beklenti hoş değil gibi sankim sen ne diyosun? @Asiii__
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
06pecenekli ()4.5 ceptee
asi hanimm
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Yarın enflasyon verisi var bakalım ne olacak teyze oğlu:)
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Orası bi müddet artık c, o, inler gibi olur aksyonlu al- sat beceren kazanır. bi bakkki yükselir bi bakkki çakılır seyir onu gösteriyor. :).
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Eragon_ ()Gıdım gıdım çıkıyordum. 1/3 gibi kalmıştı.
Onlar çakıldı tabi :))
1 parça yeniden aldım cuma gece
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()dardl sıkı takip et. tepeyi aşınca yön yukarı olur.2,52 olduğu an yön yukarı olur.
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()akfye bu hisse gider diyip en süte koydum bir türlü alamadım.. (( çok güzel bir başlangıç var. ve teknikte oynayarak yukseltti.. muhtemelen iyi gider..
dün cemas analiz yapmıştım takip listemden kaldırmıştım . dün ekledim. ekleyince en alta düşüyor orda kalmış hatırlayamadım 7 olmuşş. ((
çok güzel teknik analiz biliyorum ama beceremiyorum bir yerde bir yanlışlık var.. ((
0BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()Nasip hocam
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
bluemonth ()Çok şükür iyiyim devrem ben de yuvarlanıp gidiyoruz işte..)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()gidecek 2 hisse görmüştüm aztek sende olmadığını biliyordum.. biride papıl idi. her ikiside gitti..
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()Eyvallah hocam
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()hafta sonu fazla bakamadım.. bende olan hisselerde bekliyorum.. zaten uçup kaçan bir şey yok. önümüzdeki saatlerde veya yarın bir kaç hisseden tekrar ufak bir düşüş daha bekliyorum. grafikler biraz olgunlaşsın yazarım..
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()papil yok. Hocam hisse yazacaktiniz yazarsaniz benide etiketlermisiniz
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()Hocam tmsn yarısını çıkmak istiyorum ne dersiniz başka hisse almak için sizin fikriniz ne ola
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meva_ ()3360 gelse ne güzel olur hayali bile güzel:) @Çakarkeyf abi senin derinlik ne diyor bugün
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()tl var hissemi almak istiyorsun. hissemi değiştirmek istiyorsun..
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()o durum için net değil hatta teknikte normalde düşer. alıp beklemek için yönün netleşmesi gerekli.
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()Cante al sat için değil hocam kısa veya orta vade için
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()cante 2,03 altında stop denenebilir.
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()papıl varmı.
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()Hocam cante için ne dersiniz
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()yukselecek hisse akşam yerini yapıyorlar sabah yuksek açıyor hızlıca gidiyor.. düşecek hisse akşamdan grafiği uygun hale getiriyor sabah direk düşük açıyor hızlıcada düşüyor fırsat vermiyorlar. onun için hisseler gün içerisinde hareketsiz kalıyor yada düşüyorlar. ( gün içeriinde yukselen hisse 15-20 hisseyi geçmez.. buda çok düşük oran) .. sistem al bekle üzerine kurulmnuş ama yanlış hisse seçerseniz bu çok pahalıya mal olabilir.. en az 100 hissee yıllarca bekletmiş.
tmsn 8 yıl..
karsan 18 yıldı sanırım
lınk 15 yıl
nıbas önce 6 yıl şimdide 6 yıl oldu
gubrf 2008-2019 11 yıl ama 7 kat yapmış bu aralıkta
crfsa 5 yıl
ulker 6 sonraki yukseliştede 10 yıl yerinde oynamış sayılır.
tuclk 6 yıl
burce 9 yıl
bızım 9 yıl.
goody 9 yıl.
karton 9 yıl hareketsiz kar zarar yok sayılır.
ersu 20 yıl
avod 9 yıl.
mıgros 10 yıl..
neyse uzatmayalım böyle işte..
1BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()yukselecek hisse adım adım yukselmiyor.. aniden yuakrı atıyorlar alıma fırsatın kalmıyor göremiyorsun bile.. adım adım yuksleen hissede tekrar düşecektir alıcı topluyordur.. sistem o kadar adice.. ((
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()yanıltırlar rahat duralım durduk yere kendimizi zarar sokmayalım.. al satta hisseyi alınca (kısada dk lık grafik) grafik düşüyor. satınca yukseliyor. panik yaptırıp zarar sokuyorlar..
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)