Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Nusa03 ()Hocam alves kurtuluşa erdimi tavanla. bu dcttr kül oldu gül olma ihtimali nezaman tahmini
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Borsada_lord ()Vay vay koca üstad nasılsın:)
DUMRUL için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Yarın hepsini bir bir check edecez Allah izin verirse
Fukurt44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Yatas ta yükselen trend var ve devam ediyor
Ktlev de de yükselen trend var ve devam ediyor
Kopol daha zamanı gelmedi
Klsyn boş verin
DUMRUL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fukurt44 ()Hocam cates de sıkıntı var mı ,21 ema nın üstünde seyrediyor ama sanki süründürüyor:) bızım ve gozde de nazlanıyor:)))
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Yükselen trendlere dahil olmak için yüksek tepe dönüşünü bekliyorsunuz dönüşte yarısını aldığında bir sonraki düşüş tepesini aşınca iki olacak şekilde dahil olursanız riskleri en aza indrgemis olursunuz
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()Konu: Ons gümüş
baba fener gerı gelebılır onu ızle derım @Baba_Vanga_ dolar bazlı
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()bende kar zarar olmadı..
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()xxbirzamanlarxx yorumu (2 hafta önce) Cevap yaz
tşkrler sizede kolay gelsin. ınveo yön yuakrı şimdilik . ancak tekrar 7,70 e gelip gelmeyeceğini bilmiyorum.. grafik çelişkili oldu.. yukselebilirde tekrar düşebilirde..12 yi geçemeyene kadar yön belli olmaz..
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/13
ınveo yukseleceği zaman yukselir demişiz zaten..
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
06pecenekli ()nasil gecti günün üstat
sallandik durdukk
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()destek direnç olayı hikaye .. teknik benim yazdığım gibi çalışıyor..9,80 de 10,20 ye gidecek oradan düzeltmeye gidebilir yazdık. öyle oldu..
ınveo 3-4 ay boyunca 8-10 aralığında bekletebilir. bunu gerektirecek sebep var.. olur olmaz bilmiyorum.. yatırımınıza sebep olmak istemem. bilginiz olsun diye yazdım..
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()Tavana giden inveo nerdeyse notur kapatacakti ya nasıl bir hisse bu geçtiği direncin de altına indi
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()banamı yazdınız. kendi yorumunuza yazmışsınız . birde 9-4 tam anlayamadım.
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DUMRUL ()@ASRN Üstadım müsait olduğunuzda Yatas, Ktlev, Kopol ve Klsyn içinde bir değerlendirme yaparmısınız.
Saygılar, sevgiler
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()Hocam 9 dan 4 e geldi inveo düzeltme hareketimi
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()yukarı gidip gitmeyeceğini bilmiyorum ( 10,80 gidecektir muhtemelen ) yukarı doğru trend oluşturduysa hedef rakam 20 olacaktır zamanla bir anda gitmeyecektir..
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()Teşekkür ederim hocam 10.20 den sonraki hedef ne hocam
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()xxbirzamanlarxx (5 saat önce)
Konu: #34640052 Grafik detay ve yorumları
ınveo 10,20 sıkı takip oradan düzeltme ihtimali var.. geçerse ufak düzeltme yapsada yön yukarı devam eder..
uluse normalde yön yukarı geri çekilmeler olabilir. bu hissenin 270 olması gerektiğini düşünüyorum..
https://bist. altin.in/yorum/2
10,20 geldi takıldı.. biraz takip.
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()@xxbirzamanlarxx hocam inveo da üst kademelerde hangi rakamları takip edelim bilgi verebilirmisiniz
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()Konu: #34642387 Grafik detay ve yorumları
Hocam inveo da üst drenc kaç nereye geldiğinde dikkat edelim bilgi verebilirmisiniz
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()@ASRN hocam MAKTK dahil oldum koşullara uyarak yazmışsınız da koşulları sayfanızda tarradim bulamadım
0BeğenmedimŞikayet
Musabsalih ()Tm inşallah
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Evet majör bir geriye dönüş modellemesi içinde boynu kırılınca yapın yarın hatırlatın gostereyim
Musabsalih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()Teşekkür ederiz hocam MAKTK sayfanıza çok baktım geriye dönük grafigini bulamadım size zahmet paylaşabilir misiniz benim gibi çok soran oluyor maktk hissesini
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Dipler yükseliyor ise korkmayın! Şimdi Telefonla bakıyorum yarın grafiği guncellerim
Yazgı18 için cevaplandı (yorumu göster)