Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Cem41 ()iyi geceler hocam cansınız :))
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()6. aya kadar sabredebilenler için "evet" dostum.. Fener'de şampiyon olacak en ufak tereddütüm dahi yok.. İyi geceler:))
Cem41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cem41 ()gümüş şampiyon olacakmı hocam bu arada koyu fenerliyim:)
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Yok Fenerli değilim.. Astrolojide bu yıl o şampiyon olacak diye hissesini aldım.. Bunu da 2024 te yazmıştım.. ytd..
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Amin aminnn cümlemize :) sen fenerli miydin:) takip çıktım karşı tkım olarak:)) bilesin:)
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
06pecenekli ()Konu: Ons gümüş
transferlerde can suyu olmadi galibaa
Ustat
")
her sene fener senesii
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Konu: Ons gümüş
Düzelir Kral.. O sene bu sene:)
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
06pecenekli ()Konu: Ons gümüş
fener kume düşüyor galiba
Üstat
")
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Koyuncuservet ()Konu: #34636786 Grafik detay ve yorumları
Anladım hocam, teşekkürler
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Civardagezer ()Valla olsa iyi olurdu :) ama yarın sizin mükemmel çizimleriniz ile görmek daha iyi olur, hayırlı akşamların olsun kardeşim.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Evet doldu
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()Boşluk doldumu hocam bugünkü hareketiyle
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ekkay ()@ASRN Haklısınız hocam. Zaten yaptığım hataların farkında olduğum için artık şu anda ki işlemlerimde stop kullanmayı ihmal etmiyorum. Düşen malın alınmaması gerektiğini hep söylediniz söylemeye de devam ettiniz ama ben bunun önemini kavrayamadım ve sonradan anladım. Sandım ki ortalama düşürürüm
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()A. s hocam Telefonla zor oluyor Yarın hatırlatın olur mu? Acilse karalayım birşeyler:)
Civardagezer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Civardagezer ()Selamun aleyküm kardeşim müsait isen Bi dagi grafiği yapabilirmisin.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızılcahamam006 ()Sağolun hocam teşekkür ederim
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Serkansener ()Varol hocam teşekkür ediyorum saygılar sevgiler
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Es ar dip hareketine bakarsanız aynısını Mercan da görürsünüz yani şimdi bir kademe al da escar ise gecilemeyen tepe var alacaksanız aşınca olsun
Serkansener için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()İyi Takip ediyorsanız Düşen malı almıyoruz Malı dipte yükselirken olasılıklara bakıyor varsa poz. Beklenti kademe kademe alıyor stoplu izliyor diziliş boğaya döndüğünde trend başladığında da artık trend takibi yaparak takip ediyoruz
Önce Yaptığınız hatanın farkına varın sonra düzeltme yoluna gidin tekrar tekrar ederseniz sonuç değişmez
Ekkay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Çok sağolun iyiyim şükür emt. tarafinda kar almanız gerekiyordu o tarafı nasıl izlediğimiz sayfada
Zararda olan hisselere gelince neden zarardan erkenden kaçmıyorsunuz diye sorsam yine bahane üretilecek artık nerede yanlış yapıyorsunuz bunu bulup düzeltmez iseniz tekrarlar durursunuz netekim tekrarlıyorsunuz
melay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Boşluk bırakarak çıkmıştı doldurmaya döndü
Kızılcahamam006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Konu: #34635799 Grafik detay ve yorumları
1re 2,5 olduğunda karlarınızı alın öyle devam edin
Koyuncuservet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ekkay ()Hocam çok teşekkür ederim. brsan , cwene ve bryat da mevcut bende. Ama öyle kötü yerden almışım ki hala zararda bekliyorum cwene ve bryat hisselerinde.
Bunun yanısıra kcaer ve cmbtn da aynı şekilde. Sorunum portföyü tek hisseye bağlamaktan ziyade yanlış yerlerden almak oldu gibi. Buraya 2018 den beri üyeyim.4 yıldır da sizi takip eder yorumlarınızı okur ve dikkat ederdim. Ama sanırım bu hisseleri aldığım zamanlarda coşkuya kapılıp öylece almışım.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Serkansener ()S a kral mercan ve Escar yorumu alabilirmiyim sevgiler saygılar
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
melay ()Merhabalar hocam, Nasılsınız?
Kasımdan beri haftada 3 gün drama, thm ve spor sabah ve öğlenden sonra emtia ve bist takibi buraya gelince; sayfanıza bakıp altını çizdiğiniz detaylara bakıyorum. Begenilerimi de kullanıyorum. Altin ve gms kardan zarar var. Beklemedeyim. alis ve satışa hazır bekleme pozisyondayim. Bistte endex için genelde iyi gibi bazı hisselerim zararda:
sasa, gesan, penta, cmbtn, yaprak,
gesan borls, psgyo
Bunlar hakkinda öngörünuz nedir.
% 15 % 45 arası zarar da bekliyorum.
Yekünun az olması tesellim.
Kendinize iyi bakın, iyi akşamlar
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)