Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
htc54 ()Bugün de oranın üzerinde mum kapanışı yaparsa güzel olur sanırım hocam değilmi:)
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Konu: #34633611 Grafik detay ve yorumları
evet 0.236 ilk kademe yeri
Yazgı18 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()@kalennder
0BeğenmedimŞikayet
Yazgı18 ()Konu: #34633605 Grafik detay ve yorumları
1.868 üstü İşleme giriyoruz
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()beton düşeni kırmış al da
binho grafikte daha önce gösterdiğim korumacılar için al bandına ilerliyor
kalennder için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kalennder ()@ASRN hocam binho ve cmbtn yorumlarınızı alabilir miyim? Agresif yatırimi severim hocam notu düşmüş olayım.
3BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Konu: #34633572 Grafik detay ve yorumları

dipte böyle bir oluşum gördüğümüzde ne yaapıyorduk?
2BeğenmedimŞikayet
ASRN ()bunun için her zaman yatırımlarınızı tek bir hisseye yada bir enst. bağlamayın burda beklerken kaçırılan fırsatlar beklediğiniz enst. maaliyet olarak biner
bunun yerine 4-6 ya kadar farklı sektörlerle riski bölün bu daha sağlıklı olanıdır bakın hisselerimize aksen tavhl aygaz mpark cwene brsan mopas ... bunlar yürüyor medtr yürümüyor lkmnh yürümüyordu nthol yürümedi daha verus nazlanıyor cosmo ipin ucunda bizim cates petkim asuzu kmpur rysas... daha emekliyorlar gibi
Ekkay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()mart dibinden başlayan diplere temas eden sağa uzanan bir trend çizin fiyatların şimdi tam oraya temasta olduğunu göreceksiniz
htc54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ekkay ()Anladım hocam. iyi ki buradasınız ve sorularımıza cevap veriyorsunuz. Allah razı olsun.
Kendi kararımla bir müddet daha bu hissede beklemeyi düşünüyorum. Bilmiyorum belki başka daha potansiyeli olan hisse vardır ama en azından beklediğime değsin istiyor gönül
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
htc54 ()Hocam bu ımasm yine koma bulutunun altına düştü, bundan sonrası için yorumunuz nedir.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
bruno_9 ()Sağolun Hocam. Allah Razı Olsun.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()grafikte gösterdiğim o banttan (sıkışıklıktan) çıkamadığı için yükseliş ordan çıkınca başlar
Ekkay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()eggub orta uzun vadelitrendi devam ediyor o şekilde düşünün
lilak kısa vadeli (d1) ise bir yükseliş kanalında
bruno_9 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ekkay ()Hocam teşekkür ederim. En uzun süredir beklediğim hisselerden biri.3 seneye yakın oldu. Ama tatmin edici bir yükseliş yapamadı bu süre süresince
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()@Ekkay

0BeğenmedimŞikayet
bruno_9 ()@ASRN hocam merhabalar. Lilak ve Eggub akıbetleri ne olur acaba? bayadır yerlerinde sayıyorlar.
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()96 üzerinde haftalık kapanış almadan yükselişten bahsedemeyiz
Ekkay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ekkay ()@ASRN hocam günaydın. ktskr hissesi hakkında düşüncenizi rica edebilir miyim sizden? teşekkür ederim.
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()biri sıkışıklıktan kurtulma çabasında diğeri kar al seviyesinde eşlik edip etmeyeceğini bilemem
Dinozoff için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dinozoff ()Günaydın Bryat da eşlikn edermi hocam düşüse
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kiki ()Öyle hocam çok haklısınız almak en kolayı o zamanlar neyi görsek duysak parayı atıyorduk resmen. 2 yıl olacak belkide borsa rekorlar kırıyor hisseler hala yarı fiyatında. Şuan tek burayı sizleri takip ediyorum samimiyetle söylüyorum gerçekten iyi ki varsınız karşılıksız bu kadar emek veriyorsunuz hakkınız ödenmez. Allah sizlere sağlık versin ki hep burada bizimle olasınız ..
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Strongwolf ()Hayırlı akşamlar arkadaşlar...

Endeks için kısa vadeli bu şekilde bir OBO oluşumu mevcuttur ve ABC düzeltmesinin A dalgasını tetikleyebilir.
Hiçbir oluşum ve formasyonun çalışma garantisi bulunmamakta olup, her türlü temel faktör oluşumları tersine çevirebilir.
Temkinli olmakta fayda var.
Ytd...
@Strongwolf
Strongwolf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nonickname_ ()Teşekkürler hocam emeğinize sağlık
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ipekcy ()Merhaba, aranizda kent gida hissesi olan var mi?
***